І рівень (початковий)

Питання до контрольного модуля №2 (II, III, IV рівень)

 

1.     Наведіть умовне графічне позначення і проаналізуйте логіку роботи RS-тригера в базисі АБО-НІ (наведіть таблицю істинності).

2.     Наведіть умовне графічне позначення і поясніть принцип роботи 8-розрядного паралельного регістра.

3.     Поясніть, що являє собою елемент пам’яті статичного ОЗП?

4.     Поясніть, що таке півсуматор. Наведіть його схему, умовне позначення і таблицю істинності.

5.     Поясніть, що таке тригер. Яка його роль в ЕОМ? Наведіть структурну схему тригера.

6.     Наведіть умовне графічне позначення і поясніть принцип роботи універсального регістра на прикладі мікросхеми К155ИР1.

7.     Поясніть, що таке однорозрядний суматор. Наведіть схему і таблицю істинності однорозрядного двійкового суматора.

8.     Наведіть умовне графічне позначення і проаналізуйте логіку роботи RS-тригера в базисі І-НІ (наведіть таблицю істинності).

9.     Поясніть, що таке регістр. Яка його роль в ЕОМ? Наведіть схему і поясніть принцип роботи паралельного регістра.

10.     Поясніть, що таке багаторозрядний суматор. Наведіть схему суматора для 3-розрядних чисел X(x3, x2, x1) та Y(y3, y2, y1).

11.     Наведіть умовне графічне позначення і проаналізуйте логіку роботи D-тригера (наведіть часові діаграми роботи).

12.     Наведіть схему і поясніть принцип роботи 4-каскадного подільника частоти на Т-тригерах.

13.     Наведіть умовне графічне позначення і проаналізуйте логіку роботи Т-тригера (наведіть часові діаграми роботи).

14.     Наведіть схему і поясніть принцип роботи асинхронного лічильника додавання на JK-тригерах.

15.     Поясніть, що являє собою елемент пам’яті динамічного ОЗП? Наведіть схему.

16.     Наведіть умовне графічне позначення і проаналізуйте логіку роботи JK-тригера (наведіть таблицю істинності).

17.     Поясніть, що таке регістр. Яка його роль в ЕОМ? Наведіть схему і поясніть принцип роботи послідовного регістра.

18.     Наведіть схему і поясніть принцип роботи асинхронного лічильника віднімання на JK-тригерах.