Семінар-конференція "Україна і Європейський Союз". Ваші враження.

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Привєзєнцева Ксенія Євгеніївна (Friday, 27 May 2016 09:13)

    В цілому, конференція на тему "Що означає бути європейцем?" залишила в мене приємні враження. На деяких виступах студентів мені було нудно. У виступі про Польщу я б хотіла більше почути про навчання там, бо, так як ми через рік закінчуємо коледж, було б добре визначитись з тим, куди йти навчатися далі, і Польща була б не поганим варіантом для цього. Тому мені забракло інформації на цю тему. Мені сподобалося візуальне супроводження, у вигляді презентацій до виступів. Даний захід залишив в мене добрі враження.

  • #2

    Пятецька Валентина (Friday, 27 May 2016 09:14)

    Було цікаво дізнатися які ж зміни відбулися в краЇнах після вступу до ЄС, але я вважаю, що деяким доповідачам можливо було підготувати більш реальну інформацію, яка стосувалася би студентів та жителів України, наприклад: про начання в ЄС, меддопомогу, трудозабезпеченість, рівень безробіття, зарплати та пенсії. Можливо би за таких умов захід відбувся би більш цікавіше та кожний студент міг би для себе вирішити чи варто виїзджати за кордон та будувати там своє майбутнє чи всетаки треба розвиватися в Україні.

  • #3

    Срібна Тетяна Олегівна (Friday, 27 May 2016 09:16)

    З цього заняття я багато винесла для себе нової і корисної інформації.Захід мені дуже сподобався адже те ,що ми обговорювали безпосередньо стосується нас ,тому що Україна повинна знати всі недоліки і позитивні сторони перш ,ніж прагнути вступити до ЄС.До даної конференції ми досить тривалий час готувалися,намагалися розповісти не лише позитивні сторони ,але й негативні,щоб донести до слухачів ,що там тоже не все так гарно і є свої недоліки.І я вважаю ,що ми справилися з поставленою ціллю.Тому даний захід мені дуже сподобався і залишилися приємні спогади.

  • #4

    Євгенія Надвернюк (Friday, 27 May 2016 20:08)

    Конференція на тему "Україна і Європейськи

  • #5

    Євгенія Надвернюк (Friday, 27 May 2016 20:12)

    Конфернція на тему "Україна і Європейський союз" прошла добре. Звичайно,були добрі виступи,а були і не дуже. Деякі студенти підготувались краще, деякі гірше. Але в цілому, все було добре ,мені все сподобалось. Є бажання й надалі приймати участь у таких заходах.

  • #6

    Валентина Трач (Friday, 27 May 2016 22:06)

    Виховна година була цікавою.
    Вікторія Олександрівна розповідала цікаво, хотілось слухати її. Дуже добре все організувала, на мою думку. Виступи були усі цікавими, особливо останній, що був найкоротшим, але і змістовним на одному рівні з іншими. Це є його плюс.
    Загалом, круто! Мені сподобалось.